منتديات الصداقه الحقيقه الرسمية
☼♀♪آهلـآآ وسهًلآ بكٍ آخًتيُ و أخيْ في مٌنتديآات(الصداقة الحقيقة)الرسمية .. نتمنٌى لكٍ آجمًل آلاوقااتِ معنآا ولا تفوت آلفرصة إنَ كنتٍ [زآئر/ة] وسجلًُ لتسًتمتع معنآ مع تحيات صاحب (نديــمـ ) المنتدى ♫☼‼️
☼♀♪آهلـآآ وسهًلآ بكٍ آخًتيُ و أخيْ في مٌنتديآات(الصداقة الحقيقة)الرسمية .. نتمنٌى لكٍ آجمًل آلاوقااتِ معنآا ولا تفوت آلفرصة إنَ كنتٍ [زآئر/ة] وسجلًُ لتسًتمتع معنآ مع تحيات صاحب (نديــمـ ) المنتدى ♫☼‼️
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الصداقه تغمر بالحب والحنان

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

خش وشوف احلى نكت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
لمسة حب
۞ مشرف ۞

خش وشوف احلى نكت Empty
مُساهمةموضوع: خش وشوف احلى نكت    خش وشوف احلى نكت Emptyالأربعاء يناير 12, 2011 4:08 am

المريض لطبيب العيون : فعلا إنها نظارة عظيمة ارتاح نظري فيها .. فقال الطبيب : وسترتاح أكثر عندما أضع عليها العدسات!

واحد و مراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض، الزوج كتب ورقة "صحيني الساعة 6:30 عشان عندي شغل" و حط الورقة على السرير و نام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقة مكتوب عليها "الساعة 6:30 يلا اصحى

في واحد مفلس ومنحوس ماشي في الطريق فلقى عربية عاملة حادثة، ولما شاف الضحايا، ففكر انه يقطع ودنه ويحطهاقدامه عشان ياخذ التعويض، وبعد ما عمل كده اكتشف انهم بيصوروا فيلم سينمائي.

تزوج لص من لصة فولدت له طفلا، ولكن يده كانت مقفولة فذهبوا به إلى الطبيب ليفتحها، فوجدوا بها خاتم الممرضة

واحد فات على مطعم يريد ان ياكل وليس معه نقود. فرفضوا اطعامه فقال : اذا لم تطعموني اعمل مثل ما عمل اخي فخافوا منه واطعموه وبعد ان انهى طعامه سألوه : ماذا فعل اخوك؟ فقال: نام بدون عشاء .

واحد مسطول بيقول لصاحبه مش عارف يا أخي عود الكبريت ده ما بيولعش ليه مع إنه لسه مولع من شوية!

مره واحد ومراته قاعدين في الطياره فالراجل قال لمراته روحي هاتيلي اشرب
فراحت جابتلوه ميه بعد شوية قالها روحي هاتي اشرب
فراحت ومجبتش قالها فين الميه قالتلوه اصل الزير الي كنت بجبلك منه لقيت واحد قاعد عليه
هههههههههههههههههههههههه

*عصفورة فلسطين*
۩۩ مشرف شات ۩۩

خش وشوف احلى نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: خش وشوف احلى نكت    خش وشوف احلى نكت Emptyالإثنين فبراير 14, 2011 5:13 am

يسلموووووووووووووو
????
زائر

خش وشوف احلى نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: خش وشوف احلى نكت    خش وشوف احلى نكت Emptyالسبت فبراير 26, 2011 4:54 am

هههههههههههههههههههههه
????
زائر

خش وشوف احلى نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: خش وشوف احلى نكت    خش وشوف احلى نكت Emptyالسبت فبراير 26, 2011 4:56 am

يسلموووووووووووووو

خش وشوف احلى نكت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت نكت احلى نكت واضحك لما تقول يا بس
»  احلى نكت متجوزين تفطس من الضحك
» حفل كراميش في السعوديه ما احلى والله السعوديه